KARTKA Z KALENDARZA- URODZINY ZNANYCH TWÓRCÓW, A W SIERPNIU OBCHODZĄ JE MIEDZY INNYMI:





Katarzyna Nosowska, występująca też jako Nosowska (ur.w 1971r. w Szczecinie) – polska piosenkarka rockowo-alternatywna, autorka tekstów, kompozytorka, pisarka, felietonistka i prezenterka radiowa. Występuje solowo i a wcześniej jako wokalistka zespołu muzycznego Hey.

Oto fragmenty tekstów piosenek oraz cytaty:


Ø  -   Ludzie mają naturalną skłonność do wywyższania się, ustawiania w pozycji osób wybranych i bardzo szczególnych.

Ø  -   Narodziny i śmierć to rzeczy absolutnie bezdyskusyjne, niepodważalne, które stanowią rdzenny fragment egzystencji. Urodziny się świętuje, celebruje. Ale ten drugi koniec jest jakby przysłonięty, nie mówi się o nim, nie myśli. Zapominamy, że to naprawdę może się zdarzyć w każdej chwili. To niby oczywiste prawdy. Ale kiedy człowiek sobie je uświadomi, życie nabiera innej jakości. Zaczynamy lepiej podchodzić do ludzi, szanować ich, być milsi dla bliskich.

Ø  -   Musisz odnaleźć nadzieję i nieważne, że nazwą ciebie głupcem.

Ø  -   Ja bez przerwy tracę nerwy i przebieram dawkę werwy. Jestem pewny, młody, gniewny wiem co komu jestem krewny.
Spróbuj mi dyktować czy podważać moje słowa. Bomba żywiołowa, nietypowa sekcja rozrywkowa.

Maria Alicja Czubaszek-Karolak z domu Bacz (ur. w 1939r. w Warszawie,  – polska pisarka i satyryczka, autorka tekstów piosenek, scenarzystka, felietonistka, dziennikarka, komentatorka życia społecznego i politycznego oraz jurorka licznych przeglądów kabaretowych.

Oto kilka cytatów:


Ø -   [...] nie lubię mówić o swoich problemach. Zazwyczaj i tak nikt ich za mnie nie załatwi. To po co ? Żeby usłyszeć: ,,Nie martw się jakoś to będzie" ? To sama to sobie mogę powiedzieć.

Ø  -  Łaska boska i głupota ludzka nie mają granic.

Ø  -  Już jako dziecko wkurzało mnie stwierdzenie, że wszystkie kobiety są piękne. Gorszego kłamstwa nie słyszałam! Bo jeśli rzeczywiście wszystkie kobiety są piękne, to po niektórych po prostu tego zupełnie nie widać.

Ø  -  Przychylam się do opinii, że są dwa dni, którymi nie należy się przejmować. To wczoraj i jutro.



·         Źródło: tekstowo, lubimy czytać








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WYSPA TAJEMNIC, MARTIN SCORSESE

LEKCJE CHEMII, BONNIE GARMUS

WIDZIMY SIĘ W SIERPNIU, GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ