KARTKA Z KALENDARZA - URODZINY ZNANYCH TWÓRCÓW


 Dzisiaj urodziny obchodzą:


Kurt Donald Cobain, ur. w 1967 roku w Aberdeen w USA. Muzyk, wokalista, kompozytor, autor tekstów zespołu Nirvana. Od dziecka interesował się muzyką, w szczególności „The Beatles”, „Black Sabbath”, czy Led Zeppelin.  Jego życie zmieniło się gdy poznał Krista Novoselica, z którym założyli zespół Nirvana. Ich pierwszy album „Bleach” ukazał się w 1989 roku, lecz prawdziwą sławę zespołowi przyniósł album „Nevermind”.

Oto kilka jego cytatów:

     „ Jestem gorszy w tym, co robię najlepiej.”

     „ Najlepszy dzień, jaki kiedykolwiek miałem, był wtedy, kiedy nauczyłem się płakać na   zawołanie.

     „ Myślę, że jestem głupi albo może tylko szczęśliwy.”

„Jeśli myślisz, że wszystko już zostało powiedziane i zrobione, to dlaczego nic nie zostało rozwiązane i zdecydowane?”

„Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to, kim się nie jest.”

 

 

Enzo Anselmo Ferrari ur. w 1898 r. w Modenie – włoski kierowca wyścigowy oraz założyciel wytwórni samochodów wyścigowych i sportowych Ferrari. Brał udział w 47 wyścigach, z czego w 13. zajął pierwsze miejsce. W 1929 Ferrari założył własny zespół wyścigowy. Pierwszy samochód wyścigowy skonstruował w roku 1947.

Oto jego cytaty:

   „Poświęciłem całe swoje życie samochodowi, temu triumfowi wolności dla człowieka.

    „Nigdy nie byłem wielkim budowniczym, nigdy nie marzyłem o byciu. Pozostaję prowincjonalnym rzemieślnikiem.

    „W Formule 1 nie ma szczęścia i pecha. Ta ostatnia to nic innego jak suma elementów lub sytuacji, których nie znaliśmy lub nie byliśmy w stanie przewidzieć.

     „To punkty pośrednie, które czynią mistrzów świata.

     „„Aby dostać się tam pierwszy, musisz dotrzeć tam pierwszy.

 



* źródło- WIKIPEDIA

 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WYSPA TAJEMNIC, MARTIN SCORSESE

1670 - SERIAL

TYLKO ONA ZOSTAŁA, RILEY SAGER