ŻYLETKĘ ZAWSZE NOSZĘ PRZY SOBIE: DEPRESJA DZIECI I MŁODZIEŻY, MAŁGORZATA GOŁOTA


 Ostatnio często słucham książek albo czytam literaturę na temat problemów młodzieży. Niestety, tych ostatnich jest coraz więcej. Literatury też jest sporo. Pewnie różnej i pisanej w różny sposób, bardziej lub mniej rzetelnej... .  Wydaje mi się, że ja mam jednak szczęście do dobrych pozycji.

Tym razem wysłuchałam audiobooka Żyletkę zawsze noszę przy sobie : depresja dzieci i młodzieży Małgorzaty Gołoty i muszę przyznać, że mimo iż już naprawdę nasłuchałam się i naczytałam wielu rzeczy na temat zaburzeń i problemów młodych ludzi, kolejny raz NIE MOGŁAM UWIERZYĆ.

Nie mieści mi się w głowie jak łatwo można skrzywdzić młodego człowieka. 

Jak mogą to zrobić najbliżsi.

Nie mieści mi się w głowie jak łatwo NIE zrozumieć swoich dzieci i jak bardzo młodzież potrzebuje dzisiaj wsparcia.

Naprawdę bardzo potrzebna lektura, którą po prostu trzeba przeczytać, żeby wiedzieć, co się już dzieje i co może się stać z następnymi pokoleniami dzieci. Nie chcę jej streszczać, napiszę po prostu, że to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy mają kontakt z młodzieżą.

Polecam!

Komentarze

Znakomita książka, którą moim zdaniem powinien przeczytać każdy - niezależnie czy jest nastolatkiem, rodzicem czy po prostu dorosłym.


10/10

Popularne posty z tego bloga

WYSPA TAJEMNIC, MARTIN SCORSESE

1670 - SERIAL

TYLKO ONA ZOSTAŁA, RILEY SAGER